Digitala Byrån

Vill du kunna hantera och lämna underlag till oss digitalt? Vi kan erbjuda en smidig digital lösning där du kan sköta valda delar helt digitalt och i direkt samarbete med oss på byrån.

Enkelt – smidigt och bekvämt!

Vår Digitala Samverkan

Med en digital lösning, kommer automatiserade flöden – som både sparar tid och ger Er en ökad kontroll och större inblick i Ert företags ekonomi.
Systemet är byggt med användarvänlighet i fokus, och vi finns alltid nära tillhands om där dyker upp frågor.

Bläddra igenom denna slidern, så kör vi en kort genomgång av vårt förslag till digitalt flöde för kvitton, fakturor och leverantörsfakturor.
Självfallet är flödet inte satt i sten – vi kommer tillsammans med er hitta ett flöde som fungerar för just Er och Ert företag!

Kundfakturor

Genom att använda vårt faktueringsflöde kan du skapa dina fakturor direkt i mobil, app eller på webben. Du kommer kunna följa din kundreskontra i realtid. Vi får automatiskt in era fakturor och kan stämma av såväl fakturorna som inbetalningar löpande.

Skulle det vara aktuellt med rot, rut eller omvänd momsskyldighet kan detta såklart hanteras direkt i appen, av er eller av oss – allt enligt era önskemål!

Kvitton

Ta fram mobiltelefonen, starta appen, ta en bild på kvittot, för företag med flera kort väljer du vilket kort du handlat med och sen är du – klar! Vi tar hand om resten.  
Ditt kvitto finns nu digitalt sparat hos oss och vi kan bokföra det direkt.

Kvitton som överförs till digital format ska fortfarande sparas enligt gällande lagstiftning, men detta får ni instruktioner om när ni kör igång… och nej, det är varken komplicerat eller tidskrävande! 

Leverantörsfakturor

Era leverantörsfakturor kan skickas direkt in i bokföringen genom att ni får tillgång till en unik e-postadress för Er digitala samverkan med oss. Be era leverantörer maila fakturan direkt till denna e-postadress och ni kan hantera leverantörsfakturorna helt digitalt, men bara ett fåtal klick!

Självfallet går det lika bra om ni själva skickar vidare fakturorna till arkivet, ni kan även skanna fakturor som anländer per post till systemet genom en traditionell skanner, men ni kan såklart även ta en bild på fakturorna med er mobiltelefon.

Kopplar du på bankkoppling kan du som företagare dessutom betala dina fakturor direkt via systemet – eller om så önskas, låta byrån hantera betalningarna efter det att ni attesterat inkomna fakturor.

Dessutom finns fakturorna som kommit in i systemet tillgängliga dygnet runt, både för er och för oss!

Sammanfattningsvis

En digital miljö öppnar upp helt nya möjligheter för samarbete med oss på redovisningsbyrån.

Vi träffar gärna såväl nya som gamla kunder för ett förutsättningslöst möte kring hur just samarbetet med Ert företag kan tas till nästa nivå med hjälp av en digital samverkan med oss på byrån.

Vår målsättning med det digitala samarbetet är att ni ska behöva lägga mindre tid på administration och kunna fokusera på sådant ni gillar (och det ni tjänar pengar på)!